INFO ze schůze s rodiči - 16.9.2016

18.09.2016 16:02

Shrnutí z páteční schůzky:

- basket, veškeré info na sec.cbf.cz - resp. to přenese Muška velká na naše stránky holek u11-bk-sluneta-holky.webnode.cz/
- ochoz při trénincích pro rodiče a ostatní zakázán, resp. čekání ve vestibulu školy
- nový šétrenér mládeže Adam Žampach
- příspěvky jako loni t.j. 3.500,- Kč na hlavu a lze dělit na dvě platby ( první polovina do listopadu 2016 a druhá polovina do března 2017)
- emailová komunikace, žádám všechny o zpětnou reakci na e-mail ( beru to jako slušnost, když píši já Vám , čekám i od Vás odpověď )
- nabídky skupiny U13 na Whatsap, tímto prosím veškeré rodiče zda mají tuto aplikaci a využívají, staral by se o skupinu pan Hnízdil, tak pište ano, ne a uvidíme pokud ano pak prosím Vaše Jméno a telefonní číslo
- zdravotní prohlídky ( nabídky od Slunety na Tornero, ale není podmínkou) , nutno ihned ( byl bych rád do 14 dní t.j. do 30.9.2016, poslat po holkách, veškeré formuláře na www.bkusti.cz
- dělení holek na U13 resp. U12 , doporučuji všem U12 a mladším, aby chodili , co nejvíce mohou, ale chápu rodiče, co to vždy nedají, Moje skupina U13 je komu příští rok bude 13 let + Hnízdilová, Svobodová, Frišová, Herišerová, Salaková, Humlová ( tyto mladší budou vždy dobrány v závislosti a komunikaci s trenérkou U12 Zamby na zápasy resp. tréninky ).
- dresy, vždy po utkání bude určena jedna rodina , co dresy vypere a donese v pondělí na trénink
- dále jsem nezmínil zájezdy ven, ale beru že se zase budete střídat a proto se ptám kdo může na zápas v České Lípě vzít auto a kolik míst je volných ( nevím, jak velká auta máte, vím pouze o Frišovi, Mušce že mají větší auta, bylo by fajn využít těchto větších aut, já jedno mám a počítám, že s ním budu pravidelně jezdit
- beru, že holky co na tréninky chodí, to neberou jako kroužek, ale hned po škole jako jejich další prioritou je basket  a proto bych byl nerad , aby se omlouvali, že se jim nechtělo, museli k babičce, kamarádka měla narozky atd. Já tomu věnuji s Drážou hodně a kroužek opravdu nedělám !
- fandění a né prosím pokřikování na děvčata ( vím to ze své zkušenosti, někdy to prostě nejde, ale i tak prosím vydržte to ), křičet snad budu dost já.

 

Gary